יום ראשון, 3 במרץ 2013

אינדקס ישראל אינדקס האתרים והרדיו של ישראל!


הכירו את אינדקס ישראל אינדקס האתרים והרדיו של ישראל , האפליקציה שתעשה לכם סדר ותעזור לכם לחסוך זמן רב בשיטוט בין היישומים השונים .
האפליקציה מרכזת את כל אתרי האינטרנט הנפוצים והשימושיים בקטגוריות שונות ,גישה פשוטה ונוחה לאתרים האהובים עליכם בלחיצת כפתור .כמו כן תוכלו להאזין לכל תחנות הרדיו האהובות עליכם לדוגמה : גלגלצ , גלי צהל , קול ישראל ,רדיו ללא הפסקה , רדיוס 100 FM , לב המדינה , רשת גימל , רדיו מזרחית , רדיו ירושלים , רדיו דרום , רדיו קול רגע , רדיו קול הים האדום , רדיו אמצע הדרך , רדיו קול ברמה , רדיו קול חי ועוד ..(הרדיו אינו זמין בגרסת בWIN PHONE)
האינדקס מעוצב בצורה נוחה מאוד לשימוש ובו תוכלו למצוא מגוון קטגוריות לדוגמה : חדשות , תחבורה , אוכל , שימושי , ספורט ועוד ...
ובנוסף עומד לרשותכם אזור אישי שבו תוכלו לערוך ולשמור את האתרים המועדפים עליכם .
כמו כן שימוש באפליקציה זו תחסוך לכם סוללה ומקום מכוון שאין לכם צורך להוריד את כל האפליקציות הייעודיות של האתרים שכן הקפדנו על אתרים מותאמים (במידה וקיימים ) .
וכך יש לכם אפליקציה בודדת שעובדת במקום כמה בו זמנית .



כמה פעמים אתם שוכחים לסגור את האפליקציה האחרונה שהשתמשתם בה ? 
לפעמים מצטברות הרבה אפליקציה שאתם לא באמת משתמשים אבל תופסות לכם מקום בזיכרון ומקצרות את חיי הסוללה של המכשיר ,ולכן אינדקס ישראל חוסכת לכם גם בסוללה וגם במקום .

  
כמו כן הקפדנו על מעבר לאתרים מותאמים במידה וקיימים כאלו מה שמצמצם עוד יותר את ההבדל בין האפליקציות הייעודיות לבין אינדקס ישראל . 

 לחץ כאן כדי להוריד את אינדקס ישראל לאנדרואיד

לחץ כאן כדי להוריד את אינדקס ישראל לאייפון





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה